.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت مرحوم معافی


باسمه تعالی

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت درگذشت خبرنگار متعهد و ارزشی، «جابر معافی»

خبرنگار، واژه ای سراسر شور و اشتیاق است و همواره شکوه نام ایران در عرصه های مختلف با ایستادگی و هنرآفرینی این راویان صدیق اخبار میسر می گردد و جامعه رسانه ای کشور، در جایگاه والاترین عنصر اطلاع رسانی در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی سهمی به سزا دارند.

آموزش و پرورش مازندران نیز به همت خبرنگاران تلاشگر مازندارنی به افق های روشن و پرامید آینده می اندیشد و به وجود ارزشمند آنان می بالد.

اما در این مسیر، خبر رحلت «جابر معافی» خبرنگاران متعهد و ولایی که با پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و سرافرازی، خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشتند؛ موجب تالم همکاران ما در سراسر استان مازندران گردید. بی شک تعهد، اخلاق نیکو و پیگیری های این خبرنگار ارزشی، الگوی مناسبی برای همگان در عرصه خدمتگزاری خواهد بود.

با قلبی آکنده از اندوه و ماتم بر خود وظیفه می دانم از جانب خود و همه فرهنگیان گرامی، درگذشت این خدمتگزار نیک آوازه را به محضر خانواده‌ی گرانقدر ایشان، خبرنگاران ارجمند و اصحاب قلم و رسانه تسلیت بگویم و از درگاه لایزال خداوند متعال، رحمت واسعه و بیکران الهی را برای روح بلند آن عزیز سفرکرده، مسئلت نمایم.

محمدعلی امیری
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.